Monitoring
sociálných sieti

Posuňte svoju komunikáciu na sociálnych sieťach vďaka real-time monitoringu a prehľadným analýzam.

Zlepšite dosah svojej komunikácie a mieru zapojenia publika

Náš social listening tool vám umožní získať prehľad o tom, čo sa napísalo o vás, alebo vašej konkurencii. Navyše získate cenné dáta o preferenciách vašich sledujúcich a aktuálnych témach – ľahko tak prispôsobíte svoju komunikačnú stratégiu.

Vyskúšať zadarmo

VÝHODY
monitoringu sociálnych sietí

Analýza vnímania značky

Pochopíte, ako je vaša značka vnímaná verejnosťou na sociálnych médiách.

Analýza sociálnych sietí vám umožní získať novú perspektívu pre tvorbu komunikačnej stratégie, posilníte dôveryhodnosť vášho brandu a vybudujete pozitívnu online prezentáciu.

Väčšie zapojenie publika

Vďaka sledovaniu aktivít na sociálnych médiách lepšie pochopíte vaše publikum.

Identifikujte aktuálne témy, preferencie a nálady medzi cieľovým publikom, aby ste mohli prispôsobiť váš obsah a zvýšiť angažovanosť cieľovej skupiny.

Zlepšenie reputácie značky

Ochráňte integritu vašej značky sledovaním zmienok na sociálnych médiách.

Vďaka sledovaniu mediálnych kanálov v reálnom čase môžete rozpoznať a riešiť akýkoľvek negatívny komentár, fake-news či kontroverzné názory okolo vašej značky.

naši
zákazníci

orlen profilepicture
Mgr. Pavel Kaidl
Orlen Unipetrol

Více než dvouletá spolupráce s Mediaboardem výrazně posunula naši práci – hlavně díky širokým možnostem tohoto PR nástroje, vždy pohotovému týmu a bezproblémové integraci v našem týmu.

coca_cola profilepicture
Václav Koukolíček
Coca-Cola HBC

Mediaboard proměnil způsob naší komunikace v Coca-Cola HBC! Je to nepostradatelný nástroj nejen pro monitoring médií s uživatelsky přívětivým rozhraním a hloubkovými analýzami. Jejich výjimečná zákaznická podpora dělá práci s Mediaboardem ještě příjemnější.

Vďaka Mediaboardu vám už žiadna zmienka na sociálnych sieťach neutečie! S naším monitoringom ľahko zlepšíte svoju komunikáciu aj stratégiu.

PRIDAJTE SA
k našim zákazníkům

samsung vodafone bmw deloitte volkswagen coca_cola
Spojte sa s nami
Ste pripravení posunúť svoju komunikáciu?

Zanechajte nám svoje kontaktné údaje a my sa vám čoskoro ozveme.

Odoslaním správy súhlasíte s našimi Zásadami ochrany osobných údajov
FAQ
Čo vás zaujíma?
Aké sociálne platformy Mediaboard sleduje?
icon open close
Mediaboard monitoruje širokú škálu sociálnych médií vrátane Facebooku, LinkedIn, Instagramu, TikToku, Twitteru a YouTube. Veríme v komplexné pokrytie, preto sledujeme aj webové diskusie a fóra. Vďaka tomuto rozsiahlemu sledovaniu zachytávame celú digitálnu konverzáciu okolo vašej značky alebo témy, ktoré vás zaujíma.
Môže Mediaboard sledovať konkrétne kľúčové slová na sociálnych sieťach?
icon open close
Áno, Mediaboard môže sledovať konkrétne kľúčové slová, frázy, témy alebo značky naprieč všetkými monitorovanými sociálnymi platformami. Sledovaním týchto prvkov poskytujeme cenné náhľady do sentimentu a dopadu týchto zmienok, čo vám pomôže robiť rozhodnutia založené na dátach pre vaše PR a marketingové stratégie.
Ako môže sledovanie sociálnych médií s Mediaboardom zlepšiť online reputáciu mojej značky?
icon open close
Sledovanie sociálnych médií od Mediaboardu pomáha zlepšiť online reputáciu vašej značky tým, že poskytuje aktuálne informácie o zmienkach značky a analýzu sentimentu naprieč všetkými hlavnými sociálnymi platformami. S naším nástrojom môžete rýchlo reagovať na spätnú väzbu zákazníkov, riešiť potenciálne krízy a formovať marketingové stratégie na základe najnovších trendov a postojov spotrebiteľov.
Poskytuje Mediaboard analýzu komunikácie na sociálnych médiách?
icon open close
Rozhodne! Mediaboard ponúka mnoho podrobných grafov, ktoré vám pomôžu sa vyznať vo vašej komunikácii na sociálnych sieťach. Naša analytika zahŕňa metriky ako je miera angažovanosti, sentiment publika a najaktuálnejšie kľúčové slová. Tiež poskytujeme prispôsobiteľné dashboardy, ktoré vám umožňujú vizualizovať vaše dáta tak, ako vám to najlepšie vyhovuje. Analytika a dashboardy podporujú vaše strategické plánovanie a pomáhajú merať vplyv vašich PR aktivít v oblasti sociálnych médií.