Menu

Znalosti a skúsenosti

Pridávame sociodemografické informácie o čitateľoch najčítanejších médií v Čechách

Monitoru pre vás neustále zlepšujeme a sme veľmi radi, že vám teraz môžeme predstaviť našu poslednú novinku. U najčítanejších médií…

Monitora plná farieb

V Monitore si teraz môžete meniť farebné rozhranie! Vyberte si jednu z našich farebných tém, alebo si vytvorte svoje vlastné.Objavujte…

Ako vytvoriť stratégiu pre sociálne siete?

Sociálne siete ovplyvňujú náš každodenný život. Utvára sa na nich, čo si myslíme, o čom hovoríme, a akým informáciám dávame význam. Používatelia…

Novo pre vás sledujeme aj podcasty, ako prvý v SR a ČR

Význam podcastov v oblasti komunikácie značiek rastie, a preto sme pre vás rozšírili našu ponuku monitorovaných zdrojov o 2400 českých…

6 tipov, ako zvýšiť dosah vašich sociálnych sietí

V súčasnej dobe online marketingu, sociálne siete predstavujú jeden z najpodstatnejších komunikačných kanálov. Oproti klasickým formátom sú dynamické, variabilné a…

WEBINÁR: SOCIÁLNE SIETE S ELIŠKOU VYHNÁNKOVOU

WEBINÁR: SOCIÁLNE SIETE S ELIŠKOU VYHNÁNKOVOU Kedy 29.4.2021 • 10:00 Kde Online Monitor organizuje pre svojich klientov webinár v spolupráci…

5 kníh o PR a marketingu, ktoré by ste si mali prečítať

Knižné tipy, ktoré prinášajú osvedčené rady od tých najpovolanejších zo svetového marketingu a PR.

„Monitoring sociálnych sietí nám pomáha mapovať situáciu a dobre zacieliť,” hovorí Václav Koukolíček, tlačový hovorca Tesca

PR klub aj v tomto roku vyhlásil profesijné ceny Hovorca roka a jej víťazom v kategórii Najlepší hovorca súkromného sektora…

Ako na PR v roku 2021

Nečakané spoločenské a ekonomické zvraty roku 2020 zamávali aj s tými najstabilnejším spoločnosťami. Bezprecedentná pandemická situácia priniesla zmeny, s ktorými…

Sociálne siete priamo v Monitore

Presvedčte sa, čo sa o vás, vašich produktoch a konkurencii hovorí na sociálnych sieťach, diskusných fórach a v komentároch pod…

“Pandémia ukázala, ako veľmi sú prepojené svety tradičných a sociálnych sietí,” hovorí tlačový hovorca České spořitelny Filip Hrubý

Tím externej komunikácie České spořitelny dokázal, že je dlhodobo na špičke českého PR a už druhýkrát sa umiestnil na stupni víťazov ocenenia…

Ako sociálne siete zmenili PR

Sociálne siete a public relations sú v súčasnosti nenahraditeľnými zložkami tvoriacimi komunikáciu značiek. Mali by sa tieto dve oddelenia spojiť…